Hoe werken we

Via donaties verkrijgen we goederen en/of financiële hulp.
Ook via onze acties en evenementen kunnen we financiële middelen verwerven.

Deze financiële middelen worden niet verdeeld in speciën. We gebruiken deze om goederen aan te kopen die we niet verkrijgen via donatie.

We hebben een magazijn waar alles gecentraliseerd wordt.
Eerst worden alle ontvangen goederen gecontroleerd en gesorteerd. Daarna worden ze klaargemaakt om te verdelen.
We vragen aan mensen die kledij doneren, dat deze gebruiksklaar is.

We willen er voor zorgen dat onze goederen op een eerlijke manier verdeeld worden. Daarom gebruiken wij het systeem van een lidkaart.
In functie van de frequenties die vzw Bitna gebruikt om goederen te verdelen, zal deze lidkaart maar 1x per frequentie kunnen gebruikt worden.

De verdeling gebeurt via 4 ophaalpunten. Dit is kosteloos

  • Bredene
  • De Haan (2 locaties)
  • Harelbeke

Goederen die niet kunnen afgehaald worden op een van de verdeelpunten, kunnen, mits betaling van de verzendingskosten, opgestuurd worden.

Er worden tal van activiteiten georganiseerd. Hierover kan je meer te weten komen via onze Agenda

  • Workshops
  • Lezingen
  • Uitstappen
  • Debatavonden
  • Sessies paardenbeleving
  • ……

De opbrengst van al onze activiteiten komen ten goede aan de werking van onze organisatie.

Locatie Jasmijnlaan 7 8420 De Haan België Telefoon +32 471/05.25.93 E-mailadres bitnavzw@gmail.com Openingstijden Maandag Gesloten Dinsdag 9 u - 16 u Woensdag 9 u - 16 u Donderdag 9 u - 16 u Vrijdag 9 u - 16 u Zaterdag 10 u - 13 u Zondag Gesloten
%d bloggers liken dit:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close